niedziela, 20 grudnia 2015

Świąteczny biznes się kręci...

Kiedyś przepuszczałem pieniądze na głupoty i nawet nie myślałem o oszczędzaniu. Ktoś kiedyś powiedział, że jest za biedny by oszczędzać i teraz to rozumiem.
Obecne sytuacja materialna pozwala odłożyć kilka złotych miesięcznie i skrupulatnie to robię.
Jest to kolejna moja genialna cecha ( a jak ;) ), ale w takim miesiącu jak grudzień, nie jest pożądana...
Od dwóch dni jeździmy po sklepach, a to po choinkę, a to po bombki, a to dywanik do łazienki. Ok, sam wrzucałem te wszystkie rzeczy do koszyka i się cieszyłem, ale szoku doznałem przy kasie:(

Ikea = 570zł
Leroy Merlin = 520zł
Coś tam jeszcze = 300zł

!!!!

A w tym żadnego prezentu dla nikogo !!!. Ps w lodówce, samo światło.:/

I tak na chłodno, patrzę na te wszystkie rzeczy i wiem, że one nie były pierwszej potrzeby. Można było te zakupy rozłożyć w czasie, tak aby nie wydać 1000zł od razu, ale czuję, że "magia świąt" zadziałała i ooo nie odłożyłem kasy w tym miesiącu ;]

Żeby nie było, że znów narzekam to poniżej lista prezentów, które my chcemy dać najbliższym - może ktoś rzutem na taśmę jeszcze skorzysta :)

1. Dla żony : Instax Wide 210
2. Dla brata : Dysk SSD 128GB
3. Dla taty : Program do tworzenia muzyki
4. Dla mamy : Naczynie do podawania mięs + do podawania zup
5. Dla szwagierki : Prostownica
6. Dla szwagra : Whiskey
7. Dla teściów : Bilety na kabarety
8. Dla moich dziadków : paczka z sokami, nalewkami,owocami
9. Dla dziadków żony : blender
10. Dla chrześniaka : spodenki bramkarskie + getry piłkarskie
11. Dla siebie : urlop od 23/12 do 03/01 :)

A Wy macie już wszystkie prezenty ?


ps. zdjęcie zeszłoroczne. Dopiero dziś ubieramy choinkę, więc pewnie niedługo pojawi się zdjęcie nowej :)

2 komentarze:

  1. Jak zwykle jestem zachwycona zdjęciem.
    Najbardziej w tej liście prezentów spodobała mi się ostatni pozycja ;) Ja już zakupy mam za sobą, ale grudzień pod względem wydatków również powalił mnie na kolana... Ten miesiąc już chyba tak ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny raz dziękuję :) Fajnie, że się podobają :)
      Ja jeszcze nie jestem przekonany dla taty prezentu. Cała reszta już też jest :)

      Usuń