piątek, 20 listopada 2015

Photographer

Siły na cieszenie się z bzdur starczyło na 3 dni ;] Wczoraj i dziś jakoś nie znalazłem pozytywów :( Choć może to się jeszcze zmieni :)
Dziś jednak miało być o zdjęciach...
Fotografuje sobie od jakiegoś czasu, a ostatnio nawet zacząłem na tym zarabiać. Niestety wtedy chyba też przestałem czerpać z tego taką przyjemność jak wcześniej. Owszem, nadal to lubię, ale już myślę jak o biznesie...
Ale wracając do 2009 roku, bo wtedy to się zaczęło, chciałbym pokazać Wam pierwszych kilka moich zdjęć.
Na pierwszy rzut krajobraz, natura i ze dwa zdjęcia kobiet :)

Takie tam zabawy w domu z owocami...

Kilka kropel po porannym deszczu...


 "W oczekiwaniu", Turcja 2012
"Pustka", Praga, 4 rano.


I pierwsze próby z fotografią kobiet





Na koniec jeszcze mała fotozagadka :)
Co to jest ?

 Ps. Jeśli jest tu jakaś blogerka modowa z Łodzi potrzebująca fotografa, to zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wpis. Choć zdziwiło mnie, że ktoś zawędrował na mojego bloga. To takie nowe! :) Widzę, że mamy kilka wspólnych zainteresowań. Myślę, że będę odwiedzać Twojego bloga częściej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się stało, że zawędrowałem :) Będzie mi niezmiernie miło Cię gościć :)

      Usuń
    2. Tak więc "do zobaczenia" niebawem :)

      Usuń